Skip to main content

طراحی و دکوراسیون داخلی


دکوراسیون به معنای نظم، چیدمان و آراستن است. منظور از چیدمان، خلق فضایی زیبا و لوکس با هدف ایجاد آسایش و آرامش می‌باشد. امروزه طراحی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با این وجود همچنان خیلی از افراد بر این باورند که چیدمان و دکوراسیون کار بسیار ساده‌ای می‌باشد. در حالیکه طراحی و دکوراسیون یک کار اصولی و علمی می‌باشد.
گروه نسیم آرت، با علم بر زیبایی‌شناسی، اصول معماری و چیدمان بهترین طراحی و دکوراسیون را بر اساس سبک و متراژ منزلتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

گاهی شما تصمیم می‌گیرید یک تغییر کوچک به محیط خانه‌تان بدهید و درمی‌یابید که به کمک کوچکی نیازمندید.اگر به دنبال یک فرد متخصص در این زمینه هستید با یک سوال ساده روبه‌رو می‌شوید،برای همکاری بیشتر با ما در تماس باشید،طراحان با طرح‌ریزی فضایی در ارتباط اند و می‌توانند به طراحی و بازسازی منزل و فضای داخلی کمک کنند.از طراحی نقشه‌های اولیه کف اتاق تا قرار دادن آخرین اکسسوری های زینتی وظیفه یک طراح داخلی است.طرحان داخلی میتوانند علاوه بر رنگ و نظم بخشیدن به فضاها  عملکرد و بازده افراد را در اتاق‌ها را نیز افزایش دهند.

طراحان داخلی اغلب ارتباط تنگاتنگی با معماران و پیمانکاران برای دست یافتن به رضایت و خواسته مشتریان دارند.فرقی ندارد که افراد خواهان طراحی خانه مسکونی، اداری، هتل یا کافه و رستوران باشند؛همه اشخاص نیازمند و لایق یک محیط زیبا و دلپذیر هستند.